Založ si blog

Archív: september, 2011

Ružové okuliare

Každú chvílu ďalší pohľad vyčítavýJe mladému básnikovi venovanýSvet je predsa miesto krásnePrečo píšeš smutné básne? Či mám snáď dôvod sa radovať?Otvoril som oči, teraz musím pozeraťAko sponienky menia sa v nenávisťA so šťastím vedno kráča závisť Tak ostáva s nami len sklamanieZúfalstvo ústiace do beznádejeČi mám teda dovod sa radovaťKeď musím sa […]

Pokračovanie článku

Píšem Ti

Píšem Ti pozdrav z ďalekej zemiPíšem, čo nikdy neprešlo peramiPíšem Ti chvejúcimi sa rukamiLen dve slová: „Chýbaš mi“ Píšem Ti, i keď to čítať nebudešPráve dnes, po tichu nekonečnomPíšem a ani sám neviem prečoChcem vedieť, či ma ešte miluješ Tak som Ti napísal. Ty si to čítalaSpálila si list, spálila aj mostKeď zabudla si na minulosťZajtra ráno […]

Pokračovanie článku

Prvý máj

Po dlhom čase smutno spomínaNa lásku, čo medzi nimi horelaV duchu nenávistne preklínaKaždú minútu toho májového dňa Kráčali spolu, ako zvyčajneKamenná tvár bez známky cituVšetky dotyky jemné a nežnéNarážali na pancier jeho krytu Nárazy vrývali sa do ticha hroznéhoZamračený pohľad, nehybné peryChcel von zo zámku vzdušnéhoNedívať sa viac na jeho biele steny […]

Pokračovanie článku

Snívam

Snívam o lepšom živote na ZemiAko sa konečne dočkám zmenySny premenia sa v skutočnosťBeznádej vystrieda všemocnosť Snívam o krajšom, šťastnom sveteŽiadna nenávisť, bieda, obeteNech vytratí sa zo sŕdc nenávisťNech niet viac dôvodov na závisť Snívam o spoločnom živote s TebouŽenou krásnou, úprimnou, jemnouSnívam svoj krásny, nesplniteľný senŽe vrátiš sa […]

Pokračovanie článku

Večer

Zapadá slnko končí svoju dennú púťPo dlhom dni na nebi chce si oddýchnuťZapadá pomaly akoby ani nechceloPosledné teplé paprsky hladia mi telo Telo tak skrehnuté, vo vnútri prázdneAkoby z neho naveky odišlo šťastieAkoby srdce vnútri nemalo prečo biťLen človek čo neľúbi vie tak ublížiť Lež taká je slnku cesta predurčenáChvíle jasné strieda doba temnaKeď človek […]

Pokračovanie článku

Presýpacie hodiny

Nemám chuť na nič. Nechce sa mi ležať, nechce sa mi hýbať a čo je najhoršie, nedá sa mi ani písať. Som prázdny. Akoby som úplne stratil záujem o svoju existenciu a spolu s ním aj akýsi zmysel života a cieľ. Neviem čo sa mohlo stať. Asi sa v mojich presýpacích hodinách objavilo väčšie zrnko, ktoré znenazdajky upchalo tok času a všetok piesok odrazu prestal […]

Pokračovanie článku

Ráno

Spravila si kávu a zapálila cigaretu. Sedela v kuchyni na stoličke v mojej károvanej košeli zapnutej len na štyri spodné gombíky s kolenami pritlačenými na prsia. Dlhé čierne vlasy mala rozstrapatené a maskaru rozmazanú pod očami. A predsa ako tam tak mlčky sedela, by nik nezapochyboval o jej božskej kráse. Bosými nohami opatrne stúpala po studených kachličkách […]

Pokračovanie článku

Rozlúčka

Odprevadil ju až k domuPevne stisol nežnú rúčkuPritisol ju k srdcu svojmuPosledný krát; na rozlúčku Pozrel jej do očí hladnýchNie tak jak hľadieval kedysiZašeptal pár slov chladnýchZmizol v tmavej, prázdnej ulici Zmizol ako onen vznešený citŽiadny dôvod, žiadne zbohomBoh vie že jej nechcel ublížiťNo ranil ju tak viac než slovom V ten chladný večer jarnýNechal tam […]

Pokračovanie článku

Pobozkaj ma. . .

Pobozkaj ma sladkoAko len ty to viešNeskonalou vášňouPobozkaj ma hneď Pobozkaj ma nežneVeď len ty to smiešUsmej sa radostneNech viem že ma miluješ Bozkávaj ma večneNikdy ľúbiť neprestaňTvoje bozky vrúcneNavždy chcem mať pre seba

Pokračovanie článku

N95

Už to bude takmer rok, čo s ňou stál na tomto skurvenom mieste. Bude to už takmer rok, čo jej v tom chlade dal svoj kabát lebo sa nemohol pozerať ako sa trasie zimou. Nestihol si ani uvedomiť ako ten čas rýchlo letí. Nevie kedy ten rok mohol ubehnúť a ani len netuší ako. Od určitého momentu akoby prestal počítať dni a prestal aj žiť. Ostal visieť niekde medzi oblakmi […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295013x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu

Kategórie