Založ si blog

Ráno

Spravila si kávu a zapálila cigaretu. Sedela v kuchyni na stoličke v mojej károvanej košeli zapnutej len na štyri spodné gombíky s kolenami pritlačenými na prsia. Dlhé čierne vlasy mala rozstrapatené a maskaru rozmazanú pod očami. A predsa ako tam tak mlčky sedela, by nik nezapochyboval o jej božskej kráse.
Bosými nohami opatrne stúpala po studených kachličkách a zbierala zvyšky svojho odevu roztrúsené po dome. Keď sa zohla po tričko, do očí jej spadol prameň vlasov. Pravou rukou si vlasy zapravila späť za ucho a pomaly sa postavila. Vošla do kúpeľne a opláchla si tvár vodou. Starostlivo si začala rozčesávať tie jej prekrásne husté vlasy, ktoré ma v noci privádzali do šialenstva a keď skončila, opláchla si tvár ešte raz. Vyzliekla si košeľu a spustila ju na zem. Nahá potom pomaly prešla do kuchyne, kde mala na stoličke naukladané svoje pozbierané veci. Obliekla sa a po špičkách prešla do predizby, kde sa obula a vychádzajúc z domu bez slova zabuchla vchodové dvere. A ja som stále spal…
Keď som sa ráno prebudil našiel som len nedopitú kávu a cigaretový ohorok v popolníku na stole. No a vôňa jej vlasov ktorou tej noci nasiakol môj vankúš sa márne snažila vyplniť prázdno, čo ostalo v mojej duši.

Zvykám si

31.01.2018

Na Teba Na seba Na čas Rieku v nás Absenciu fráz Ticho más Tvoj hlas. Si tu, si tam Rozkvitám… Dnes to vítam Nepočítam Z pier Ti čítam Lásku dýcham Vzdychám. Radosť Farebnosť Občas hosť Nemravnosť A dosť! Zvykám si Na Teba, Na seba, Na nás.

Z druhej strany

01.08.2017

Chcel som kričať ale jazyk mi stŕpol ako všetko, čo som kedy nosil na srdci a na duši Chcel som plakať ale oči dávno vyschli a odišiel z nich cit, pokoj aj nádej že raz ten príval dažďa príde Svet je zrazu opäť prázdny a každým dňom je z neho menej a menej. Len ja sa zväčšujem aby som vypĺňal tú prázdnotu svojou zbytočnou existenciou.

Ďakujem sa dá povedať rôznymi spôsobmi

08.07.2016

Dnes som dočítal zbierku básní ktorú si mi dala ešte v roku 2012 aj s kratučkým venovaním v ktorom si ma nazvala Básnikom Medzičasom som na to venovanie zabudol tak ako na mladícky sen že sa takým básnikom raz naozaj stanem Pripomenula mi to až záložka na ktorej bola rukou načarbaná nedokončená báseň v ktorej Ťa ľutujem za Tvoju slabosť pre pseudobásnikov Asi [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295014x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu

Kategórie