Založ si blog

Jediná

Láska trvá viac než len rok
Láska je len jedna za život
Veľmi ťažko sa nachádza
Ľahko o ňu človek prichádza

Spoznal som lásku, mala vôňu čerešne
Snažil som sa zabudnúť… bezúspešne
Pohnúť spod odkvitnutého stromu
No vždy zotrval do jari, by znova ucíl tú vôňu

Počas dlhých piatich zím mihali sa obrázky
Držanie za ruky, objatia, bozky bez lásky
Bol som s nimi, myslel na vôňu čerešne
Nedokázalo iné milovať srdce nešťastné

Keď sme si najbližší, Ty sa vzďaľuješ
Akoby bránila si priznať, že ma miluješ
Vidím lásku v Tvojich očiach
Cítim chvenie Tvojho srdca
Zrazu zachváti Ťa panika
Všetko krásne zaniká

Bojíš sa  byť šťastná? Bojíš sa ma milovať?
Ani nevieš ako dlho chcem sa Ťa to opýtať
Budem čakať na odpoveď, či si pripravená spraviť zmenu
Po toľkom čakaní už čas pre mňa nemá žiadnu cenu

 

Zvykám si

31.01.2018

Na Teba Na seba Na čas Rieku v nás Absenciu fráz Ticho más Tvoj hlas. Si tu, si tam Rozkvitám… Dnes to vítam Nepočítam Z pier Ti čítam Lásku dýcham Vzdychám. Radosť Farebnosť Občas hosť Nemravnosť A dosť! Zvykám si Na Teba, Na seba, Na nás.

Z druhej strany

01.08.2017

Chcel som kričať ale jazyk mi stŕpol ako všetko, čo som kedy nosil na srdci a na duši Chcel som plakať ale oči dávno vyschli a odišiel z nich cit, pokoj aj nádej že raz ten príval dažďa príde Svet je zrazu opäť prázdny a každým dňom je z neho menej a menej. Len ja sa zväčšujem aby som vypĺňal tú prázdnotu svojou zbytočnou existenciou.

Ďakujem sa dá povedať rôznymi spôsobmi

08.07.2016

Dnes som dočítal zbierku básní ktorú si mi dala ešte v roku 2012 aj s kratučkým venovaním v ktorom si ma nazvala Básnikom Medzičasom som na to venovanie zabudol tak ako na mladícky sen že sa takým básnikom raz naozaj stanem Pripomenula mi to až záložka na ktorej bola rukou načarbaná nedokončená báseň v ktorej Ťa ľutujem za Tvoju slabosť pre pseudobásnikov Asi [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295683x
Priemerná čítanosť článkov: 1690x

Autor blogu

Kategórie