Založ si blog

Bludný kruh

Držím Ťa za ruku a viem, že dlho nebudem
Prídu iné, zas len na víkend, Teba zabudnem
O týždeň budem takto držať ďalšiu plavovlásku
Náruživo bozkávať ju na krk, vyznávať jej lásku
S túžbou v hlase šeptať „Tvoje pery nezabudnem“
No všetka vášeň pominie, len čo príde nový deň

Chcem prelomiť to prekliatie, opustiť bludný kruh
Vyliečiť ten pekelný neduh, nebyť viac dobrodruh
Stískam Ťa čoraz pevnejšie, pevnejšie, pevnejšie…
Len dočkať tak do rána, ráno večera vraj múdrejšie
V rannom svetle miesto slov prídu posledné bozky
Z vysnenej budúcnosti zrazu zostávajú len trosky

Tvoja pokojná, milá tvár sa naposledy smutne usmeje
Schytíš ma za ruky, Tvoje rty sa pritisnú na moje
Otočíš sa na päte, kráčaš húpavým krokom do diaľky
Ja znova stojím zarmútený, opustený, bez lásky
Týždeň budem spomínať, písať smutné básničky
No na ďalší odložím Tvoj obrázok do plnej poličky

 

Zvykám si

31.01.2018

Na Teba Na seba Na čas Rieku v nás Absenciu fráz Ticho más Tvoj hlas. Si tu, si tam Rozkvitám… Dnes to vítam Nepočítam Z pier Ti čítam Lásku dýcham Vzdychám. Radosť Farebnosť Občas hosť Nemravnosť A dosť! Zvykám si Na Teba, Na seba, Na nás.

Z druhej strany

01.08.2017

Chcel som kričať ale jazyk mi stŕpol ako všetko, čo som kedy nosil na srdci a na duši Chcel som plakať ale oči dávno vyschli a odišiel z nich cit, pokoj aj nádej že raz ten príval dažďa príde Svet je zrazu opäť prázdny a každým dňom je z neho menej a menej. Len ja sa zväčšujem aby som vypĺňal tú prázdnotu svojou zbytočnou existenciou.

Ďakujem sa dá povedať rôznymi spôsobmi

08.07.2016

Dnes som dočítal zbierku básní ktorú si mi dala ešte v roku 2012 aj s kratučkým venovaním v ktorom si ma nazvala Básnikom Medzičasom som na to venovanie zabudol tak ako na mladícky sen že sa takým básnikom raz naozaj stanem Pripomenula mi to až záložka na ktorej bola rukou načarbaná nedokončená báseň v ktorej Ťa ľutujem za Tvoju slabosť pre pseudobásnikov Asi [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295604x
Priemerná čítanosť článkov: 1689x

Autor blogu

Kategórie