Založ si blog

Temný rytier

Och kráľovná ľadových sŕdc; aká si len povrchná!
Jak som ťa kedysi miloval, tak tebou dnes pohŕdam.
Šialená túžba po pomste žerie ma; ženie v pred…
Čím som sa stal? Kým som bol? Je ešte cesta späť?

Po stopách Perzea šiel som zhubiť medúzu – Gorgonu,
no srdce z kameňa, obrastené rudými plodmi brečtanu,
ostalo na mieste, kde smelo pozrel som jej do očí,
kde z Diovho syna stal sa Pyrrhos, víťaz, ktorý kľačí.

Tak povstal temný rytier, strážca kráľovstva prekliatych
zjazvený sklamaniami, údermi z rokov ostatných,
zhrbený pod ťarchou ukrutných, dávnych spomienok,
prahnúci po pomste, živiaci v sebe už len amok,
čakajúci na príležitosť udrieť, ničiť a zničiť…
Tej, ktorá ho stvorila nikdy nedokáže odpustiť.

 

Zvykám si

31.01.2018

Na Teba Na seba Na čas Rieku v nás Absenciu fráz Ticho más Tvoj hlas. Si tu, si tam Rozkvitám… Dnes to vítam Nepočítam Z pier Ti čítam Lásku dýcham Vzdychám. Radosť Farebnosť Občas hosť Nemravnosť A dosť! Zvykám si Na Teba, Na seba, Na nás.

Z druhej strany

01.08.2017

Chcel som kričať ale jazyk mi stŕpol ako všetko, čo som kedy nosil na srdci a na duši Chcel som plakať ale oči dávno vyschli a odišiel z nich cit, pokoj aj nádej že raz ten príval dažďa príde Svet je zrazu opäť prázdny a každým dňom je z neho menej a menej. Len ja sa zväčšujem aby som vypĺňal tú prázdnotu svojou zbytočnou existenciou.

Ďakujem sa dá povedať rôznymi spôsobmi

08.07.2016

Dnes som dočítal zbierku básní ktorú si mi dala ešte v roku 2012 aj s kratučkým venovaním v ktorom si ma nazvala Básnikom Medzičasom som na to venovanie zabudol tak ako na mladícky sen že sa takým básnikom raz naozaj stanem Pripomenula mi to až záložka na ktorej bola rukou načarbaná nedokončená báseň v ktorej Ťa ľutujem za Tvoju slabosť pre pseudobásnikov Asi [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 296062x
Priemerná čítanosť článkov: 1692x

Autor blogu

Kategórie