Založ si blog

Archív: január, 2012

Nikdy som nevedel. ..

Nikdy som nevedel, na čo ľudia mysliaKeď kvapky vody kresliaObrazy do piesku. Nikdy som nevedel, či sú ľudia sprostíKeď vo svojej chamtivostiTrhali kvetom hlavy. Nikdy som nevedel, čo si myslia ľudiaKeď pre nič za nič sľúbiaČo nedokážu splniť

Pokračovanie článku

Sľúb mi

Prečo ľudia pília stromy A stavajú z nich mosty Aby keď začujú hromy Spálili tie malé skvosty? Chytajú do sieťky motýľov By im z krídel zmyli prach Svojich hriešnych priateľov Navždy chcú mať nadosah Sľúb, že nebudeš takto chybiť Nebudeš hasiť slobody plamene Bo ak ty viac budeš ma ľúbiť Menej budem ja túžiť po Tebe

Pokračovanie článku

Dospeláci

Na čelo vrásky vryliPovinnosti všedných dníNa tvári masky skryliČírosť detských nádejí Hravosť, úsmev na peráchStráca sa v toku rokovLen starosti a večný strachČakajú nás, dospelákov V batôžku si uschovámeNa to najtajnejšie miestoNajcennejšie čo len mámeSpomienky na naše detstvo

Pokračovanie článku

List na rozlúčku

Milá …, Píšem Ti, lebo je asi čas zabudnúť. Možno ten čas už bol dávno. Možno prišiel ešte skôr než som Ťa vôbec spoznal. Ale nemohol som. Nemôžem… Rozpútala si v mojom živote búrku, ktorá zničila všetko čo som si nanovo stihol postaviť od tej ostatnej. A ja dnes už viac nemám síl stavať všetko odznova. Už nechcem ďalšie domčeky z karát a […]

Pokračovanie článku
782. deň: Rusi stratili vojenské veliteľstvo v Luhansku. Odpálili ho britské strely Storm Shadow

782. deň: Rusi stratili vojenské veliteľstvo v Luhansku. Odpálili ho britské strely Storm Shadow

15.04.2024 06:00

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj vyzval spojencov, aby voči Ukrajine preukázali rovnakú "jednotu" ako voči Izraelu.

Tretia najväčšia slovenská nemocnica nemá núdzu o nových mladých lekárov. Na pohovor ich prišlo takmer 60

Tretia najväčšia slovenská nemocnica nemá núdzu o nových mladých lekárov. Na pohovor ich prišlo takmer 60

15.04.2024 11:10

Pracovných pohovorov sa v nemocnici zúčastnilo spolu 55 budúcich lekárov, z toho 42 žien a 13 mužov.

Izrael po útoku Iránu údajne odkladá inváziu do Rafahu (online)

Izrael po útoku Iránu údajne odkladá inváziu do Rafahu (online)

15.04.2024 06:15

Strana Jednota (Likud) premiéra Benjamina Netanjahua však tieto tvrdenia poprela.

Ukrajinské nebo obsadili drony. Hrajú rozhodujúcu úlohu vo vojne, paralyzujú pechotu

Ukrajinské nebo obsadili drony. Hrajú rozhodujúcu úlohu vo vojne, paralyzujú pechotu

15.04.2024 10:38

Front na Ukrajine sleduje toľko dronov, že akýkoľvek pohyb môže stáť ukrajinských aj ruských vojakov život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295932x
Priemerná čítanosť článkov: 1691x

Autor blogu

Kategórie