Založ si blog

Archív: marec, 2012

I tak sme to nakoniec všetci prežili. ..

Nebo mi padalo na hlavupravidelným krúživým pohybom s hravou ľahkosťou ba priam ažhriešnou delikátnosťou Neviem kde bol ten večer Atlasa neviem ani prečo v tej búrkeNekráčal po vode žiaden spasiteľprekliatych apostatov V diaľke horel starý kostolpostavený z ľudských ideálov.Z okna bolo počuť ženský plača mne sa zdalo, že končí svet

Pokračovanie článku

Diaľky

Vždy ma fascinovali diaľky, no zároveň som sa ich vždy aj strašne bál. Neviem prečo. Vždy keď som si pozeral fotky vzdialených miest, hovoril som si, ako rád by som niečo také raz videl naživo. Zaprisahával som sa, že raz tam pôjdem a uvidím všetku tú krásu, no v kútiku duše som i tak vždy vedel, že sa tak nikdy nestane. Neviem, či som len domased, alebo zbabelec, […]

Pokračovanie článku

O túžbach a vášni

Pijem z prázdnych pohárova hasím smäd po naplnenínenaplniteľného Sny sa menia na mory a tiezasa na skutočnosť v okamihukeď sú najsladšie Robím čo musím a nesmiemvždy keď sa márne snažímzaprieť prirodzenosť

Pokračovanie článku

V noci by sme mali snívať. ..

Spala si a ja som ti prstom písal na tvoj biely chrbát všetky tie slová, ktoré sa práve vtedy nepatrilo povedať Čakali sme na ráno visiac niekde medzi nebom a peklom v úpenlivých modlitbách za naše prázdne životy Keď konečne prišlo ráno a mne sa minul atrament obaja sme si zbožne priali, aby ešte dlho bola noc

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295683x
Priemerná čítanosť článkov: 1690x

Autor blogu

Kategórie