Založ si blog

Archív: apríl, 2012

Noci v tomto ročnom období bývajú obzvlášť mrazivé

Dnes v noci som plakalnad svojím prázdnym životomkým vedľa mňa spalaakási neznáma ženskáz neďalekého baru Modlitbou som zakladaločistné svätojánske ohneaby konečne vydymilitragikomických démonovz mojej čiernej duše Havranmi som poslalodkaz zavrhnutým múzamprikovaným na skaláchže i ony sú stratenéa šiel sa vygrcať

Pokračovanie článku

Križovatka

Na križovatke márnych snovKaždučké hriešne ránoStáva múdry muž Predáva odpustky za euroVšetkým tým pútnikomČo netrafia domov A ja tam deň čo deň kupujemTie prázdne zdrapy papieraAkoby boli zadarmo

Pokračovanie článku

Dnes, včera a zajtra

Dnes je dnes a včeranikdy nebude zajtra Včera som ťa miloval No dnes je dnes Zajtra už ani nebudem vedieť kto si…

Pokračovanie článku

Odkvitnutá

Zasadil som červenú nehu Do kvetináča márnych snov Zalial ju kvapkou z príbehu Ktorý je dnes len spomienkou Vykvitla mi ešte tej noci Do krásy a večnej túžby Aby ďalší deň za ňu vlci Slúžili zádušné bohoslužby Snáď po tisíci raz sa budím V kráľovstve čiernych dier Kde ráno, čo ráno blúdim Kým nezvädne rúž z pier

Pokračovanie článku

Keď vyprchá noc

Nasadla si na slnečný voz A odišla po stopách Hélia Kým ja som sníval O tom, ako zostaneš Bolo zvláštne sa dnes zobudiťPrivalený ťarchou svedomia V polámanej posteli s pocitom Desného hladu a suchých pier Obliekol som si figový list A okúpal sa v mori nádeje Akoby sa minulej noci Vôbec nič zvláštne nestalo

Pokračovanie článku

Keď ráno zvoní umieračik

Keď som Ťa včera stretol Bolo krásne popoludnie A niekde v diaľke zvonili Svadobné zvony V náhlom prílive pocitov Som začal blúzniť o láske Kým Tvoj horúci dych rosil Moje priehľadné myšlienky Naše cesty sa opäť rozišli Presne tak ako pred rokmi A mňa na ďalší deň zobudil Hlasný umieračik

Pokračovanie článku

Dáždniky

Ako malý chlapecsom niekdy nechápalPrečo vždy keď sa mračí Sa ľudia schovávajú pod dáždniky No za ostatné rokyNapršalo toľko slanej vodyAž nakoniec tanec v daždiOmrzel i mňa

Pokračovanie článku

Kruh sa vždy nakoniec uzavrie

Svet zostal na chvíľu stáť ako srnčie v strede cesty keď ho v noci osvieti auto. Len ja som bezhlavo utekal nehľadiac na zrúcaniny snov čo ostali po veľkom tresku. A bolo to celé trošku smiešne lebo ani ty, ani ja sme netušili že sa na úsvite opäť stretneme

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295012x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu

Kategórie