Založ si blog

Archív: máj, 2012

O všetkom a o ničom

Zvykol som si sedávať pod odkvapom cez tie najväčšie búrky a kričať do tmy nezmyselné vety o všetkom a o ničom. Vedel by som napísať siahodlhý román o každej jednej kvapke ktorá kedy spadla z toho odkvapu a poliala rastúcu beznádej. No asi si to radšej nechám pre tých čo ma tam raz nájdu odvezú, usušia, nakŕmia tabletkami a budú počúvať…

Pokračovanie článku

Hrad

Zrútil sa môj malý hradčo ma chránil pred svetomkeď som sa každučký večerbál ďalšieho rána Zbúrali ho jerichovské trúbyktoré v snahe ma konečne zobudiťv ten osudný deň trúbilioveľa hlasnejšie ako dovtedy A tak som medzi tými ruinamiZostal stáť samučký ako prsts trpkým pocitom, že si za totak trochu môžem sám…

Pokračovanie článku

Márnosť prenáramná

Oblaky sa rozplynuliako ideály mojej mladostia slnko začalo naháňaťsivé tiene svedomia Dnes už viem, že márnim časkeď sa márne snažím utiecťz márnice premárnených snovdo zasľúbenej zeme No zajtra ma snáď už odvezúdo Bieleho hotela v horáchkde sa vraj nakoniec aj tak všetci stretneme

Pokračovanie článku

Aj keď prší je slnečný deň

Aj keď prší je slnečný deňniekde v inom kraji svetav diaľkach ktoré lákajúomamnými vôňami No ja radšej sedím pod odkvapomna rohu Eisnerovej a Jána Smrekanadávajúc na kurevský chlada mráz na srdci

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295022x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu

Kategórie