Založ si blog

Archív: júl, 2012

Si presne ten typ ženy. ..

Si presne ten typ ženypre ktorú by som opustilbezpečie ôsmeho poschodia Si presne ten typ ženyza ktorou by som plávalso skalou uviazanou na krku Si presne ten typ ženypre ktorú by som si ešte včeratrhal moje vypadávajúce vlasy . . . Ale nie dnes a nie ani zajtra

Pokračovanie článku

Mladý básnik

Keď už som sa jednej dlhej nocichcel nazvať mladým básnikoma dať si postaviť sochuna Námestí svätej Alžbety,zjavil sa mi anjel s čiernymi vlasmia svetlozelenými očami,aby mi do tých mojich povedalže som len obyčajný malý ignorantktorého nezaujíma nič inélen on sám…

Pokračovanie článku

Happy end

V noci som pochovalposledné zvyšky citovdva metre pod zemv lese na samotedo ktorej som sa utiahol Naplnený prázdnotousom sa vrátil do chatrčena ktorej bol uhlíkom preškrtnutý nápisHappy end

Pokračovanie článku

To nič. . .

To nič, to sa len ďalší senrozplýva ako cigaretový dymv zatuchnutej krčmeštvrtej cenovej skupiny A ja tam nemo sedím So zimomriavkami na chrbtesledujem ako sa mi svetétericky sype pomedzi prsty do prázdneho poháraktorý o chvíľu vypijem do dnaa pôjdem sa von vygrcať Len pokojne, to nič…

Pokračovanie článku

Večerná prechádzka

Na nebi bolo vidieťasi všetky hviezdyktoré som si pamätalz detského Atlasu vesmíru Vzduch zrazu voňalvôňou včerajšej nociktorá vôbec nedopadlaako som si predstavoval A ja som naháňalsvoj temný tieňktorý chcel tiež ujsťpresne ako ty, keď somsurovo vytrhol ružuz Prezidentskej záhrady Pre teba…

Pokračovanie článku

Splniť nesplniteľné

Spala si na posteliz čerešňového drevaa bola si nádherná Presne ako hviezdapadajúca v okamihukeď človek plače A ja som si vtedy prial v slze na tvojom ramenenechať odkaz ako prízemne ťa ľúbimkeď ti to ani len nedokážempovedať do očí…

Pokračovanie článku

Delírium

Ani neviem ako som sa v noci dostal domov a ani neviem, či som pri tom stále myslel na teba tak ako to robievam celé dni. Bol to zvláštny pocit byť vzdialený realite a zároveň byť tak blízko tebe i keď si o tom asi nemala ani potuchy. Prebudil som sa v posteli s topánkami na nohách a strašnou bolesťou hlavy zistiac, že to celé bolo len obyčajné delírium

Pokračovanie článku

Zlodej

Neľúbim teba, neľúbim seba.Len vdychujem prachkrátkych snov z krídel motýľovčo si zmysleli, že patriado môjho žalúdka. Leto za letom sa táram svetomhľadajúc lásku z pesničieka v túžbe po slobode som len zlodejčo kradne dary úprimné…a sľubuje, a sľubuje

Pokračovanie článku

Nezatváraj

Sníval som o kráse vpísanej do vrások na zvodnej tvári ktorú som v noci celú preskúmal palcom pravej ruky Vryl si každý detail hlboko do pamäti presne na to miesto z ktorého sa všetko vytratí do neznáma hneď ako zavrieš dvere

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295017x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu

Kategórie