Založ si blog

Archív: september, 2012

Z večera do rána

Tvoj obraz stále visí na zrkadlea Tvojou vôňou nasiakolkaždý pór mojej suchej kože Na jazyku ostáva chuť Tvojich pieraj keď farbu z tela pomaly zmývazimná voda rannej sprchy Dni bývajú tak neskutočne dlhékým noci ubehnú rýchlosťou svetlaktoré do nich vnášaš Každé ráno mi tak po Tebe ostanú len vlasy na zemia túžba aby bol opäť večer.

Pokračovanie článku

Keď tu nie si

Prechádzam sa po bytea inhalujem sekundyktoré ma delia od Teba Existuje už len jeden svetktorý sa zrazu celý točí okolo tvojej osi Ja žijem len pre momentkedy sa objavíš vo dveráchaby si mi vdýchla život Z neba padajú hviezdya ja si už nič priať nemusímlebo viem, že zajtra prídeš

Pokračovanie článku

Keď pršíš

Bola si ako malá kvapka vodypadajúca na moje suché perya ja som sa ťa nevedel nasýtiť Smäd ma nakoniec úplne ovládola svet okolo prestal existovaťv okamihu, keď si začala pršať

Pokračovanie článku

Z cesty do zasľúbenej zeme

Noci už dnes nebývajú tak prízemne horúcešialene pretkané výbojmi snov a sklamaní Čakám ťa v krajinečo mi zasľúbil prorok ktorého som stretolna prašnej cesteza slobodou Po rokoch som konečnedorazil do prístavuktorý snáď jedného dňabudem môcť nazvaťdomovom

Pokračovanie článku

Mesačný kúpeľ

Mesiac opäť visel na nebiakoby sa vôbec nič nedialono dnes akosi nezavadzala bol neuveriteľne krásny Ja som sa potajomky díval jak sa kúpeš v jeho svetlekým všetko ostatné bolopresne tak, ako má byť Konečne…

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295013x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu

Kategórie