Založ si blog

Archív: január, 2014

Dezertifikácia

Si mojou malou oázou pokojav tomto zasranom suchom svetedo ktorého deň čo deň odchádzamhľadať stratené cnosti Dnes som živú vodu nenašieltak exujem dvojdecáky melanchóliea cholericky trieskam do základovnového sveta, ktorý si mi sľúbilakeď som ti šepkal do uchačarovnú formulku zaklínačov dažďa Tak mi prosím teraz povedzčo sa so mnou stanekeď jedného dňa vyschneš […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295013x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu

Kategórie