Založ si blog

Ďakujem sa dá povedať rôznymi spôsobmi

Dnes som dočítal zbierku básní
ktorú si mi dala ešte v roku 2012
aj s kratučkým venovaním
v ktorom si ma nazvala Básnikom

Medzičasom som na to venovanie zabudol
tak ako na mladícky sen
že sa takým básnikom raz naozaj stanem

Pripomenula mi to až záložka
na ktorej bola rukou načarbaná
nedokončená báseň
v ktorej Ťa ľutujem
za Tvoju slabosť
pre pseudobásnikov

Asi toľko k mojej vďačnosti…

 

Zvykám si

31.01.2018

Na Teba Na seba Na čas Rieku v nás Absenciu fráz Ticho más Tvoj hlas. Si tu, si tam Rozkvitám… Dnes to vítam Nepočítam Z pier Ti čítam Lásku dýcham Vzdychám. Radosť Farebnosť Občas hosť Nemravnosť A dosť! Zvykám si Na Teba, Na seba, Na nás.

Z druhej strany

01.08.2017

Chcel som kričať ale jazyk mi stŕpol ako všetko, čo som kedy nosil na srdci a na duši Chcel som plakať ale oči dávno vyschli a odišiel z nich cit, pokoj aj nádej že raz ten príval dažďa príde Svet je zrazu opäť prázdny a každým dňom je z neho menej a menej. Len ja sa zväčšujem aby som vypĺňal tú prázdnotu svojou zbytočnou existenciou.

O druhej v noci

30.03.2016

O druhej v noci Je moja láska najúprimnejšia Bez krvi v alkohole Bez výčitiek svedomia V úplnom bezvetrí Na pokraji vábivej ničoty O druhej v noci Je moja túžba najvášnivejšia V pohári bez dna V knihe bez budúcnosti Hlboko pod povrchom Kde nám neublíži O druhej v noci Je moja žena najodvážnejšia V pokojnom spánku Držiac zmysel našich životov Pevne v [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295019x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu

Kategórie