Založ si blog

Z druhej strany

Chcel som kričať
ale jazyk mi stŕpol
ako všetko, čo som kedy nosil
na srdci a na duši

Chcel som plakať
ale oči dávno vyschli
a odišiel z nich cit, pokoj aj nádej
že raz ten príval dažďa príde

Svet je zrazu opäť prázdny
a každým dňom je z neho
menej a menej.

Len ja sa zväčšujem
aby som vypĺňal tú prázdnotu
svojou zbytočnou existenciou.

Zvykám si

31.01.2018

Na Teba Na seba Na čas Rieku v nás Absenciu fráz Ticho más Tvoj hlas. Si tu, si tam Rozkvitám… Dnes to vítam Nepočítam Z pier Ti čítam Lásku dýcham Vzdychám. Radosť Farebnosť Občas hosť Nemravnosť A dosť! Zvykám si Na Teba, Na seba, Na nás.

Ďakujem sa dá povedať rôznymi spôsobmi

08.07.2016

Dnes som dočítal zbierku básní ktorú si mi dala ešte v roku 2012 aj s kratučkým venovaním v ktorom si ma nazvala Básnikom Medzičasom som na to venovanie zabudol tak ako na mladícky sen že sa takým básnikom raz naozaj stanem Pripomenula mi to až záložka na ktorej bola rukou načarbaná nedokončená báseň v ktorej Ťa ľutujem za Tvoju slabosť pre pseudobásnikov Asi [...]

O druhej v noci

30.03.2016

O druhej v noci Je moja láska najúprimnejšia Bez krvi v alkohole Bez výčitiek svedomia V úplnom bezvetrí Na pokraji vábivej ničoty O druhej v noci Je moja túžba najvášnivejšia V pohári bez dna V knihe bez budúcnosti Hlboko pod povrchom Kde nám neublíži O druhej v noci Je moja žena najodvážnejšia V pokojnom spánku Držiac zmysel našich životov Pevne v [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 295023x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu

Kategórie