Založ si blog

Snívam

Snívam o lepšom živote na Zemi
Ako sa konečne dočkám zmeny
Sny premenia sa v skutočnosť
Beznádej vystrieda všemocnosť

Snívam o krajšom, šťastnom svete
Žiadna nenávisť, bieda, obete
Nech vytratí sa zo sŕdc nenávisť
Nech niet viac dôvodov na závisť

Snívam o spoločnom živote s Tebou
Ženou krásnou, úprimnou, jemnou
Snívam svoj krásny, nesplniteľný sen
Že vrátiš sa mi v jeden slnečný deň
Snívam, som malý snílek naivný
Bez Teba nemám nič len svoje sny

Zvykám si

31.01.2018

Na Teba Na seba Na čas Rieku v nás Absenciu fráz Ticho más Tvoj hlas. Si tu, si tam Rozkvitám… Dnes to vítam Nepočítam Z pier Ti čítam Lásku dýcham Vzdychám. Radosť Farebnosť Občas hosť Nemravnosť A dosť! Zvykám si Na Teba, Na seba, Na nás.

Z druhej strany

01.08.2017

Chcel som kričať ale jazyk mi stŕpol ako všetko, čo som kedy nosil na srdci a na duši Chcel som plakať ale oči dávno vyschli a odišiel z nich cit, pokoj aj nádej že raz ten príval dažďa príde Svet je zrazu opäť prázdny a každým dňom je z neho menej a menej. Len ja sa zväčšujem aby som vypĺňal tú prázdnotu svojou zbytočnou existenciou.

Ďakujem sa dá povedať rôznymi spôsobmi

08.07.2016

Dnes som dočítal zbierku básní ktorú si mi dala ešte v roku 2012 aj s kratučkým venovaním v ktorom si ma nazvala Básnikom Medzičasom som na to venovanie zabudol tak ako na mladícky sen že sa takým básnikom raz naozaj stanem Pripomenula mi to až záložka na ktorej bola rukou načarbaná nedokončená báseň v ktorej Ťa ľutujem za Tvoju slabosť pre pseudobásnikov Asi [...]

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

parlament, PVV, rokovanie, Robert Fico, Peter Pellegrini, Milan Majerský, Tomáš Taraba

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

Gay, gej homosexuáli, LGBTI, dúhový pochod,

Nový iracký zákon proti homosexualite počíta s trestom až 15 rokov väzenia

28.04.2024 05:49

Cieľom zákona je "chrániť irackú spoločnosť pred morálnou skazenosťou a volaním po homosexualite, ktoré zachvátilo svet".

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 175
Celková čítanosť: 296522x
Priemerná čítanosť článkov: 1694x

Autor blogu

Kategórie